Pages

Monday, August 31, 2009

Diapers free???

Cuti 3 hari lepasni, kitorang balik muo ajek, kemas2 umah...siap jual besi buruk lagi..haha...dapat gak la duit...bagus gak kan ada khidmat sebegini...lagipun umah makcik aku dah dasat sangat barang lama yang terkumpul..

ok nak citer pasal alya yang dah masuk setahun 8 bulan ni...lately hobby nyer adalah membuka diapers..geram sungguh...penat dah cakap alya dah taknak pakai diapers ker?bagus jugak...mmg dah dkt 2 minggu habit dia ni...dengan sluar semua dibukak nyer nak berlengging...ada paham kah perkataan ni?

dipendekkan citer, hari sabtu aritu, dia buka la diapers dia...so aku yg dah malas nak layan, cakap alya kalau nak kencing cakap yek...kencing dalam bilik air..pastu dia main2 halau kucing yang masuk umah kat dapur, jap lagi aku tgk dia masuk bilik air...aku jengah la...tengok2 dia tengah kencing berdiri...wah!!! aku terkezutla...dia dah pandai ker? budak umur 1 tahun 8 bulan dah boleh tak pakai diapers ker?then bagi la pujian dan sebagainyer....

pastu tiap kali aku pakai kan diapers, dia buka....issshhh penat tol...aku masih tak caya la dia leh kencing dalam bilik air tu...buat bersepah dia kencing kan..aiii mama jugak yang kena lap...

dah balik muo, pun dia bukak gak...penat aku tanya nak kencing tak? n sekali tu dia tunjuk bilik air...dia kencing lagi dalam bilik air...

semalam pun dah balik tangkak...dia taknak pakai diapers, bila aku tanya nak kencing?dia cakap nanak....bila dia dah rasa nak ... dia mesti pimpin tangan aku tuju bilik air, buka seluar dan dia pun kencing la....sekarang dah pandai kencing mencangkung...

so aku dah kira2 setakat 3 hari ni, ada la 3 kali dia dah kencing dalam bilik air...tak penah lagi membuang di tempat2 yang tak sepatutnya...

agaknya memang dah boleh diapers free ke, kawan-kawan sekalian???

alya mengetest semua carpet masa g kedai carpet aritu

ini la sesi menjual besi buruk...umah dah lama tak wat keje pembersihan..skali jual dapat la dekat 2 ratus

ha stor penyimpanan barang...haha...punya la banyak barang...orang tu tengah mencari barang...besi boleh, plastik boleh, kertas pun boleh

ok sesi timbang bermula...so sesapa nak dapatkan khidmat memungut dan menjual besi buruk ...leh la kontek mamat2 ni

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin