Pages

Sunday, August 2, 2009

Calar??

Nampak tak luka di kepala anak aku tu? gambar ini la nampak macam biasa, padahal aku yg tgk ni pun naik takut...luka itu panjang sebenonyer....

kesahnye begini...macam biasala aku balik keje, terus amik alya...bbysitter dia terus kata alya jatuh tadi, sambil selak rambut depan anak akutu. nampakla ada calar calar....tapi aku diam jekla malas nak panjang citer...aku cuma tanya dia nangis tak? bby sitter kata nangis la sket...then aku pun balik...

masa aku bf alya kat umah, macam biasa la aku selak rambut dia yg berpeluh...tetiba aku tgk...masya Allah...panjang nyer garit kat kepala anak aku ni...panas jugak ati...yelah kat mana dia jatuhni...ada yg kata mesti dia jatuh kene bucu simen tu ke...waaaa...ini bukan nangis sket, mesti meraung anak aku ni...tapi ntah la anak aku tak tunjuk pulak tanda kesakitan...

so aku diamkan diri ajek...malas nak tanya lagi kat bby sitter tu...semoga anak aku sihat di bawah jagaan mereka...aminnn

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin