Pages

Monday, February 2, 2009

JB-PART2

Hari Sabtu lak...pepagi aku dah ajak akak aku gi Jakel...ha nak borong bajula...sebabnya aku dah takde baju...sudah gemoksss..bilale nak berdiet ni...pas dah menyooping baru aku terperasan rupanya 3 baju aku warna merah...haha...nampak sangat suker merah..yeke aku pun tak pasan! So aku dah ada 5 baju untuk ditempah...bila la agaknya dapat pakai baju baru...

lepas memborong kitorang balik rehat sat...tengahari nye lunch kat Pan Pac...ija belanja...coz dapat bonus 3 1/2 gaji...huhuhu ...gomen tak merasa la yek!

sampai2 alya tido ..kenela mak nya ni makan tangan kiri dulu

kami sefamily 7 orang

ha tuan puteri dah bangun tido... nak makan apa yek!

main sudu dulu....bagi dia duduk senyap sket

boleh dia capai sudu ni makan sendiri...dah pandai rupanya masuk dalam mulut dengan betul

ha amek ko...kembang pipi

ni lak... tok mi wat gimik...hepi besday to you

leh dia terkekeh kekeh ketawa...lawak tol

ni la aksi manja alya yang kitorang tak tahan...terus disambarnya kek tu

sekian dulu...bersambung part 3 esok..tata

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin