Pages

Sunday, February 15, 2009

alya nak bercakap kah?

Weekend ialah hari melayan alya...
smlam duk umah jek, ptg baru balik muo sat...

1. bila bangun tido alya terus kuo bilik panggil mak andak dia...walaupun blom pandai sebut yang bebtul , tapi dah leh dengo dia sebut dua perkataan pgl mak andak ..
2. alya suka buk gambo animals ni...masa tu nak tido dia gi amek buku ni...aku pun tanya la mana frog...dia pun dukla belek satu2 mukasurat buku tu...last2 dia tunjuk frog tu...aku pun terkezuttt la...tetibe jek??
3. masa nak balik dari umah atuk dia smlm, aku cakap la bubbye...semua org cakap bubbye pastu dia pun leh ikut sebut bubbye...aik??dah nak cakap ker anak aku ni?
4. alya ni nampaknya tak suka serabut...kalau atas katil banyak bantalke slimutke...semua dia tolak ke bawah, dia tglkan bantal yg nak dipakai saja...bagus2
5. baju kotor yang aku campak dalam bakul kat dapur tu, kan kalau kita campak tak semestinya masuk bebetul kan...kadang2 ada la kat tepi pemegang tu...ha alya takleh ...dia mesti tolak baju tu semua masukkan sepenuhnya dalam bakul...ha ni mmg ikut aku la...tak suka serabutttsss....hihi ...
6. pastu kalau ada baju dalam baldi ke...sbb biasanya aku asingkan baju dia ngan baju kitorang, hmmm abis, semua baju, dia masukkan dalam bakul kitorang gak...

kesimpulannya sekarang aku nampak dia dah nak mula cakap ngan tak suka serabutsss..haha

ooo aku beli susu FM baru semalam, tapi alya tetap suka BF jugak!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin