Pages

Thursday, October 16, 2008

Stokin

Setiap malam aku mesti tido pakai stokin, lately kaki aku sakit la...napa agaknya?lagipun kipas duk ngadap kaki aku ni, sepanjang malam, sebab itukah?masuk angin?ntahla...aku terpk gak adakah ini disebabkan epidural?ada kaitan kah?mana la tau kan...kalau aku duk lama, nak bangun ha siap la kaki aku sudah sakit, so sebagai langkah mengatasi nya, aku pakai la stokin masa tido, n kasut aku takde dah tinggi, aku pakai sandal jek scholl ni .. nak jaga kaki weh nak pakai lama... tapi dah sakit camni, camno nak buek ni? lagipun pakai sandal sesuai la nak berjalan nak dukung alya yg semakin semangat ini, kalau pakai high heel mau terpelecok, tak ke naya...


cun tak stokin aku?beli kat leno ...faiz yang promote

2 comments:

Intan @ mama ammar said...

salam perkenalan dari mama ammar. alya dgn ammar sebaya kan?

nor_azida said...

alya dah 9 bulan lebery 28 oktober ni 10 bulan la...ammar?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin