Pages

Monday, October 20, 2008

Urusetia yang tak setia

Semalam aku telah menyertai urusetia utk Kursus Mengurut di Kem Nasuha...plannyer nak tido sana la...so siapla pack2 semua, amik alya tghari terus gi sana...ingatkan tempat tu kecik, alih besaq nya belakang dia, ngan pokok herba tu, macam hutan la pulak, siap ada kem untuk PLKN lagi...jauhnye nak gi bilik yg mewah dia tu. dalam ati aku pk, boleh ke tmpt gini utk si kecik ni...

sampai jek, aku pun landing la dulu ngan alya, abang gi tmpt kursus tu...so aku pun menghayatila bilik kayu tulen tu...kelas...rm 250 satu malam, stkt nak gi sendiri, taknakla aku dalam utan camni..






semua pakai kayu, bilik air dia pun best, ada bath tub yg besar, dapatla alya berendam...punyala seronok dia... tak amik gambo jek..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin