Pages

Sunday, October 19, 2008

Jumaat

Senang jek tajuk entry aku..hehe
Weekendni, aku gi JB ngan family aku...citernya gini...abang ada hari sabtu kene habndle kursus kat Kolej ..pastu ahad lak bawak student gi motor GP..pk pk apa aku nak wat ngan alya, takkan duk umah jek. nak bawak lagi tak patut, panas gi kolej, pastu kang pekak pulak dengo racing motor tu. so aku call la mak aku, dia ckp nak gi JB, ha apalagi, aku pun nak ikutla..
so petang pas balik keje, mak n abah pun amikla, terus gi JB sampai2 makan kat Singgah Selalu...Sampai jek abah terus letak alya kat tempat mainan yg penuh ngan bola ni, punya la suka dia, tergedik2 kaki dia, tapi tak gerak pulak, excited tgk budak2 main bola, bola yg kotor tu pun nak dimakannya, sabojekla




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin