Pages

Thursday, June 23, 2011

Berpantang dengan PB

Aku start pakai long bra dengan waist nipper sebulan lepas bersalin ... cuma sampai sekarang belum pakai girdle...biarla luka dalam ku sembuh dulu....

Aku nak share dengan korang beza setelah sebulan pakai PB...layan gambar dulu k


ini hari ke3 masa dah boleh bangun kat spital

ini selepas sebulan pakai PB.....see dah ada shape


ini sebelum mengandung... nak tekan kan jeans yang aku pakai dulu ketat

dan ini sebulan pas pakai PB... jeans dah semakin longgar walaupun aku belum pakai girdle...agaknyer FIR dia menyeluruh :) gambar ni tak jelas sangat, nantila aku usahakan gambo lain


sekarang dan masuk 2 bln lepas bersalin...akan ku cuba girdle pula...

so kepada korang yang nak berpantang, aku amat menggalakkan korang pakai PB daripada bengkung yang berbelit2 tu...aku amat berpuashati dengan hasilnya...baru sebulan tp perut dah semakin kempis, ini pun pakai lambat almaklum ceaser, kalau korang bersalin normal...for sure lagi mantap badan tu :)

orang kata pakai PB 8 jam sehari....tapi selalu nya aku pakai siang dan malam. minggu pertama mmg basuh tiap hari, tapi makin lama aku basuh selang beberapa hari, yelah bukan peluh mana pun. so total aku pakai siang dan malam hampir 16 jam... lama?? lamakot tapi itula kalau tak pakai rasa kureng.... so pakai jekla ...sebab hasilnyer memang jelas ketara pada bentuk badan ittewwww. saya tak jual PB tapi saya adalah pengguna yang berpuas hati :) blog ni takleh tag la pulak yek...hehhe...so anda boleh dapatkan PB di merata tempat kan ramai yang wat biz ni

dan ini gambar terkini....bersama alya, minggu ni lepak KL ... make up masih Marykay yer :)


2 comments:

mamaairis said...

wiwitttttttttttt.........hidup pb...tapi harus di ingatkan sila tutup almari anda sebelum mengambil gambar...ahahahahahaahha

nor_azida said...

dulik apa aku ngan robok tu....hahaha umah adik aku ni ishhh mmg bersepah...ko bila nak wat entry pb?hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin