Pages

Friday, April 29, 2011

My Lovely Newborn Baby



alhamdulillah aku telah selamat melahirkan baby boy seberat 3.0 kg di Tay Maternity di Muar secara ceasearian pada 27 April 2011, jam 5.43 pagi. Setelah 3 hari berkampung di spital, semalam baru aku kuo, dan baby masih ditahan di spital berikutan sudah terberak di dalam perut... so nyer aku 3 hari, baby 5 hari...sementara ada masa aku bolehla melayan fb + blog ni...ok see the picasss... citer nya komdian2 la...almaklumla ceasear, sungguh sedap rasanyer ..hehe


selepas siap dibersihkan- day 1


zoom sket.....alaaalalaa comeynye...rupa alya masa baby dulu...cuma muka baby ni lagi bulat


alya begitu teruja melihat adiknya - day 2


terkial2 mama kesakitan sambil nak pegang baby


day3 - berjaya aku bangun dalam "kesenangan" ....bersiap untuk check out...alhamdulillah

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin