Pages

Monday, October 12, 2009

Sebelum raya


Mood raya ada lagi ker? aku jek yang tak berapa nak beraya..almaklumla baru balik kursus yang maha karya panjang tu semalam. okeh sekrang aku nak hupdate citer raya.



aku raya kat besut tahun ni, hari rabu lagi dah balik, raya kan ahad. tiap2 ari gi ospital, 1 harijek aku tak gi sebabnya alya macam nak demam, tapi dedar sket jek, cepat2 bawak gi klinik, makan ubat, terus sihat. senang jek konsep aku, sebelum dia bebetul demam mmg aku kasik ubat cecepat, n demam itu akan hilang begitu saja...


dari umah ke ospital kat KB tu adalah dkat sejam, balik sejam . mmg penatla dalam keta , keje aku membutala, apalagi. kitorang gi dalam kol 12.00 sampaila balik kol 6 sampai umah, coz nak buka n beli makann itu ini. gi param kat stadium kat KB tu, pehhh banyak giler makanan, patutla laki aku duk bebel kat tangkak ni takde makanan sangat.memang ye pun berbeza giler. tapi tahap kebersihannya pun amat berbeza skali yek puan puan..ada skali jek kitorang buka kat kedai, tu pun tapow kat param n buka kat kedai tu. sajek nak rasa buka kat KB tu... n sempat gakla merayau pasar siti khadijah tu, memborong tudung2 raya..murah beb

cheeky girl
kat ospital

ni kat umah mak tok...muka takut

kat umah mak tok, pangkat tok nyang la ngan alya

kat param, segan pulak nak amik gambo kat makanan yang berlambak tu...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin