Pages

Tuesday, October 6, 2009

CERITA CERITI

Masa rehat ni sempatler aku nak update, tapi takde gambo tak seronokla pulak yek..nak citer pasal alya la pulak...
1. aku kursus kat intan, tp aku stay kat umah adik aku
2. tiap pagi kuo dari umah pukul 7.30, gi breakfast n terus ke intan
3. balik kol 4.30 , parents aku amik n terus balik umah
4. after maghrib, terus kuo jalan2 carik makan, satu kl kitorang meronda
5. kol 11 gitu terus zzzzz

itula aktiviti aku setiap hari, malam punya makan jangan cakapla, duk ngan mak bapak mmg beginila caranyer...hahaha..camni la ghayenye kalau aku berkursus, parents aku pun akan ukut sama, semuanyer sbb alya yang masih breasfeed...takleh nak berenggang malam, tentu mereka yg bf paham keadaan ini..tapi aku tak rasa susah pun, sebab aku nyer target nak susu kan dia sampai 2 tahun...ni dah 1 thn 9 bln so tak lama pun lagi...mmg ada niat nak bentikan awal, tapi mengenangkan dia mmg suka yang teramat2, maka sampai sekarangla berterusan...apa2 pun biarla dia dapat yang terbaik untuk menjadi yang terbaik

alya skrg mmg macam2 aksinya...sejak duk kl ni, dia dah pandai nyanyi, kelakar dengar suara diatu, dulu setakat buai aju aju...sekrang dah leh full, dia asyik ulang...

" Apa dalam baju...sekuntum bunga cina"...berulang2 dia nyanyi.. n aku pun rekod kasik kat family nun di sana, semoga terubat rindu kalian kat budak sorang ni, hehe

mulutnya pulak mmg tak bentila membebel, ni aku tak taula ikut sapa...dah 2 malam ni leh tido ngan atuk dia, walaupun dalam menangis, so dapat la aku tido sorang2..hehe

ujung minggu ni takde kelas, maka aku bolehla berjalan dengan hati yang senang, coz laki aku pun ada sini, maka kami akan berjalan seperti zaman bujang dulu, kekeke...sok parents aku balik muo, bawak alya sekali, jadi aku akan membujangla di sini...

sekian, panjang betul bebel ni, bosan dengan kelas la katakan...

4 comments:

pHatMuMMy said...

azi, aku letak link ko kat blog aku eh?

ko igt aku lagi tak? yantie, housemate ezatul dulu? hehe...

nor_azida said...

aku dah lama letak blog ko kat blog aku ni...cuma tak penah tgl jejak je...takkan ler aku tak kenal...mestila kenal..hehe

pHatMuMMy said...

manala tau ko dah tak igt ke...comel anak ko...dah besar dah...bila nak dapat adik tu? ;p

nor_azida said...

adik??huhuhu tengokla bebila free...boleh jawapan gitu?kekkeke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin