Pages

Tuesday, September 2, 2008

Salam Ramadhan

Selamat Berpuasa semua umat Islam..arini sudah naik keje setelah dua hari berpose di umah...ok apa aku buat last 4 days..ari sabtu ada short course kat kolej...tgk la smua2 course tu kejap2..sajek takde wat pe...n ptg nya mat datang, so we all gi sgmt jumpa prospek...then terus balik muo...ari ahad pulak gi giant shopping barang umah n barang alya, banyak dah abis, pastu gi makan kat Kelab Golf...melantak sebanyak 2 ada... maklumla sok nak pose...hehe...malamnya semua gi terawih, aku duk umah tido ngan alya...zzzz tak merasa terawih la aku gini...dan Isnin nya bermula la pose...napa la aku penat jek dua ari pose kat umah...takde stamina lgsg...apadaaa..petang nya gi Pasar Ramadan , amatla ramainye umat...hhhee..kitorang borong kuih ada dekat 10 macam....astaga...pose ke apa ni....wakakak...lauk pauk nye lagi...kikiki...then semlam, selasa dah balik Tangkak, buka kat umah masak...terus sket lauknya...waaa...nak gi Pasar Ramadan kat Tangkak ni ujan la plak...takpe la arini masih ada...ok sat lagi nak bawak alya gi klinik...mintak2 la larat nak bawak sorg2 ni....coz dah smakin smgt anak aku ni...mau semput mengangkat nya...daaa

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin