Pages

Saturday, August 30, 2014

Persiapan raya 2014

Motto : biar lambat asal ado!

Raya kali ni walaupun dah 8 bulan pregnant, semangat deco rumah tetap membuak-buak. Due aku 2/9/2014, maknanya aku sempatla beraya sebulan. So nak la rumah kasik up sket .

Antara yang sempat ditangkap adalah :

Sofa L Shape ni beli kat Muo. Nasib baik ngam dengan kawasan. Kufi Art 3 Kul tu pun baru letak :)


Satu almari putih di hujung sana, untuk letak barang perhiasan.


Tu je untuk ruang tamu. Budget ciput . Lagipun nak bersalin, banyak lagi nak pakai duit . Dan ni pulak siap2 basuh botol lama untuk simpan susu, dan Medela harmony ku. Tengok, nak beli pam Medela Freestyle sayang, tahan beli sofa.haha.

Kemas botol2 ni senang nak pakai bila dah bersalin nanti. Terus simpan dalam satu box. Dari segi baju pulak, aku carik baju2 lama Yaya (anak perempuan kalau tgk pada scan) basuh, dan topupla sket baju2 baru. Nak pack baju ke hospital. Lagipun satu hape pun tak sedia, masa ni dah hujung bulan Julai. Orang lain masuk 7 bln dah sibuk packing barang baby, aku ni dah masuk 8 bulan pun malas lagi, maklumla anak ke3.


Ni pulak ehsan dari KakakChinta, ada softcopy Ayat 3 Kul bentuk Kufi ni. So gigihla print kat kedai Aking Muo tu, then anto frame. Cantik kan !

Ini rumah aku punyer


Ini pulak KakakChinta punyer. Very the marbeles

Eh ada pulak, satu jek ko baju raya tahun ni. Sedey :( malas nak wat baju, nak beranak dah pasni bukan pakai pun). Tempah dress kat Tangkak, pastu hantar jahit patch lace kat fb Sri Norhafeeza Abd Razak

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin