Pages

Wednesday, April 10, 2013

Work Achievement

Kali ini, nak kongsi cerita tentang kejayaan tuan punye blog di atas kejayaan menggondol tempat Johan Kategori Meja Kerja. Al kisah.... tersebut cerita, Kolej kami tengah hangat dalam proses mendapatkan pengiktirafan 5S. Maka pelbagaila aktiviti yang dianjurkan oleh jawatankuasa induk, bagi menghidupkan lagi persekitaran kerja 5S.

Antaranya, Audit Dalaman Siri 1, Pertandingan Meja Kerja, Pertandingan Bilik Pegawai dan Pertandingan Sudit 5S. Dan kita sebagai agen pelaksana sudah pasti sentiasa menyokong pihak pengurusan. Pendek kata kalau kita nak org bekerjasama dengan kita, maka kita juga hendaklah memberi kerjasama atas kerja orang lain. Itu dah tersurat lagi tersirat kannnn?

Maka Zon Baiduri sejak mula lagi telah bergerak dan Alhamdulillah mendapat kerjasama dan sokongan dari ahli-ahli zon. Buatla apa yang terdaya. Bila ada pertandingan kita tengok jekla kriteria dia, so penuhi saja apa yang syarat tu nak. Memang tak bapa nak lebih tapi jangan la ada yang kurang.

Ini Kategori Meja Kerja... Alhamdulillah juara tu, dapat RM 80

 rasanya ini je yang spesel sket sudut hiasan di meja, adalah anugerah2 yang penah dapat sepanjang 10 tahun keje kat KKLJ ni

Seterusnya Tempat Pertama Sudut 5S ... RM 120



 Inila Sudut 5S nya
 
Dan ini pula tempat ketiga  Audit Dalaman... RM 80

 

Dan ini antara wajah-wajah ahli Zon Baiduri.....thanks a lot kepada semua warga Zon Baiduri...tanpa anda takdela kita menang RM 200 ...hihihi

 
Semoga usaha berterusan dalam mendapat persijilan 5S terus mendapat pengiktirafan, pendek kata dapat menang lagila untuk pertandingan seterusnya.... :)
 

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin