Pages

Thursday, December 1, 2011

Kuching - Day 4


Awal pagi aku bangun, sudah semestinya aktiviti pertama adalah pam . dan memandangkan hari last, maka aku telah ber feeling-feeling dengan susu susu aku ni. susu yang aku kumpul sepanjang berada di Kuching. Aku memang tak prepare gadget untuk bawak balik, apala daya aku nak bawak semua ni balik, checkout seawal 9 pagi. pastu terus naik bas dengan aktiviti2 lain, dan terus ke airport. perlu berpanas sumer nyer, camne aku nak dapatkan ais, dan sebagainya. makanya sempat la aku amik gambar, kenang-kenangan yang jangan dibuat lagi! hampir 51 oz aku buang begitu sahaja...ampun Ya Allah sekiranya aku berdosa ...


 tak tau nak cakap camne beratnya hati nak buang susu milik si comel Rayyan ni... pasrah...

seminggu lamanya lepas tu untuk aku pulihkan pengeluaran susu, yelah dah 3 malam anak aku tak minum direct, aku pulak pam ikut dan jek kat Sarawak...nasibla stok susu yang aku tinggalkan cukup untuk cover keperluan Rayyan sepanjang aku takde... cuma rasa rugi tak dapat ganti balik stok2 tu! dan seminggu lepas balik Sarawak aku kena gi meeting lagi...terpaksa guna stok lagi.... dan susu memang merudum time tu. setiap kali lepas aku pam, aku minum susu, semata2 nak dapatkan susu yang banyak....dan alhamdulillah berjaya juga selepas seminggu, susuku keluar dengan banyak seperti biasa....dah ini kena entry susu pulak kalau nak terus bercerita ceriti.....

layan gambo lagi...

 Abell Hotel....bye2


 kontijen Kuching kali ini

Coffee O Corner ...last ni pun sedara aku belanja lagi...tq uncle yang datang dengan PA dan staf nye makan laksa serawak...sedap :)

 gi beli Terubuk
 
 Terus ke Dayang Salhah beli kek lapis

 alya nak amar...sampai sekarang dia masih dengan dialog tu...camno tu?>?



 bas yang banyak berbakti...tqvm

 terbaeekkkk

 flight yang membawa kami pulang

 bersama dapatan masing2

last but not least....apa pun tak bolehhh...hahha

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin