Pages

Sunday, January 2, 2011

Kegembiranmu kegembiraanku jua

Puteriku yang satu ni, mmg suka berkawan, dan aku pun mmg suka dia berkawan dari aku takleh nak wat keje kat umah tu...

so hampir setiap malam, aku akan import anak2 kawan aku yang duk belakang umah ni, datang main ngan yaya...walaupun mereka main dan menyepahkan barang2, tapi mereka pandai kemaskan semula....dan sememangnya mereka sumer bijak, dan sentiasa ingin kan perhatian...cume kita la sebagai ibu bapa kene train mereka supaya menjadi anak2 yang soleh dan solehah :)

sampai dah nak tido barula sumer balik, tapi takpe aku suka jek, aku leh wat macam2 keje, daripada alya sorg2 jek kat umah . hehe

macam taska dah kan? hehe


mana gigi tu is ?

sesi makan dan minum ...

sekian

1 comment:

Linda said...

hi...ingin menjadi lebih sihat...jom layan my blog..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin