Pages

Tuesday, December 7, 2010

Genting Highlands

best betul cuti 4hari straight kan? bila dah cuti wajibla tiada di rumah...bawak adik2 berjalan....setahun sekali diorang datang, takkan la tak boleh bawak makan angen, tak gitu? biarla mereka terdedah dengan dunia luar, lihat apa yang ada di sana , supaya mereka dapat berazam belajar bersungguh-sungguh ...ibarat adiah ujung tahun...heheh....merapu apa dah ni!

so destinasi kalini, gi KL jekla....lagipun family aku ada kat sana, leh la tido umah adik aku gak di samping tido umah BIL aku...

ni hari Isnin, kitorang gi Genting, balik harijek naik Skyway ni ha...jimat masa dan minyak, hehe

beratur punyer la panjang....seksa jugak gi time cuti sekolah ni

dalam skyway
ini la maksu ngan pak uda

dengan akak aku sekali

balloon dapat masa tunggu skyway

budak yang tak reti duk diam

kitorang main indoor je... naik gondola

kau cinta hatiku:)

ha sempat masuk snow world... dah la sejuk giler, diberi aiskrim..mana boleh tak makan!

comel jek tengok alya pakai sweater ngan kasut kecik tu :)

sambung main....bumper car...first time alya diberi kepercayaan main sorang2

memandangkan diala yang termuda, perlu kene tolong! haha, kalau tak, terpusing2 kat situ jek!

naik kuda ngan papa....time ni aku dah terduduk dah penat gile 3 hari jalan jauh


sekali lagi dia diber kepercayaan main sorang2....aku takut dia lompat keluarje...rupa rupanyer anak mama ni memang dah besar, dah boleh handle diri sendiri...cayok cayok...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin