Pages

Monday, February 1, 2010

Another blog

Hi semua...lama betul tak update blog ini disebabkan sibuk membangunkan blog yang satu ini marykaylife.blogspot.com Sila la klik ye kawan2 semua... dan add la nor_azida@yahoo.com dalam facebook anda sesapa yang ingin bertanya tentang marykay, sila tinggalkan pesanan anda..terima kasih

memang puas hati produk ni, jika kawan 2 mengenali saya, boleh lihat sendiri kulit saya sudah berbeza dari yang dulu... bila dah puas ati, say terus jadi ahli

dan kini, saya mula sibuk mengadakan skin care class seperti ini..sekiranya anda berminat, bagi tahu sahaja, saya akan lakukan seperti ini secara percuma

ini antara peserta skin care class saya...anda bila lagi?

another skin care class


dan lagi...dan lagi ...dan lagi


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin