Pages

Sunday, December 13, 2009

Napa lama tak berblog?

1. kerana aku sudah tukar hp baru, maka nyer taklah memasukkan dalam pc kolej yg sometimes ber virus ni
2. gambar semua diambil menggunakan kamera baru, so abang yang simpan, takes time la pulak nak mintak dari dia

itu ada la alasan aku malas nak hupdate, walaupun banyak sangat nak citer..maybe pasni wat kat umah la, coz dah beli broadband baru, itupun kalau alya tak bz sama nak menolong, hehe

alya dah nak 2 tahun this 28 dec...banyak citer pasal dia aku tak update...pape pun skrg ni usaha aku nak pisahkan dia dari bf, alhamdulillah berjaya jugak rasanye susukan dia until 2!walaupun tak sepenuhnye bf, maybe second baby, hehe....nak kene blaje dulu caranya, rasanya sanggupla kot memandangkan first baby ni dah ada experience...

malam tadi, masa nak tidokan alya, aku tak nak la kasik dia bf, so wat siap2 la her fm ...sampai dia kata dah habis, tak tido jugak! alya try tido, susu mama dah takde simpan utk baby, itujekla alasan yang dia leh terima, hehe...puasla dia bergolek sana sini, pastu aku tengok mulut dia terkumat kamit then amin...doa apa pulak dia baca...lawak betul aksi dia skrg ni

last2 dia pun tertido, so aku rasa dia dah bersedia la nak stop bf ..usaha akan diteruskan lagi, cuma nyer skali dia bangun malam, aku pulak bg bf disebabkan malas nak bangun wat susu....aiseyyy

tengah pk nak wat besday party or pergi bercuti jek?

4 comments:

Ibu Aimy said...

wahh akhirnya ada gak citer yg aku nk baca.. wah kagum aku ko bf sampai alya 2 tahun.. aku 10 bulan jek dh tak banyak susu aa.. pastu aimy suka gigit aku.. huhu

nor_azida said...

dalam bf ni, fikiran kene positif, tu yg paling penting utk pastikan susu sentiasa ada.kene gigit tu mmg kene tahan la nak wat camne, so dah ada pengalaman leh la teruskan utk yg kedua..hehe

Ibu Aimy said...

tu la pasal.. 2nd baby insyaAllah kena kuat semangat sikit.. aku jual dah pam spectra yg aku beli 700++ huhu sedih.. bistu masa tu mmg tak banyak n br**st aku sakit masa pam... aku beli avent manual.. baru ok tak sakit.

nor_azida said...

kawan aku pun suggest spectra 3...yela murah sket compare to avent. tapi aku beli manual jek utk first bby ni, dulu takde pengalaman langsung.pas2ni la nak beli yg letrik pulak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin