Pages

Wednesday, September 2, 2009

Cantikkan wajah dengan Marykay

Kepada sesapa yang ingin menempah produk MaryKay...sila la contact saya ye...jangan segan segan...tempahan sedang dikumpul sekarang ... sila layari http://www.marykay.com.my/ untuk maklumat lanjut
Saya telah menggunakan produk marykay pada tahun ini, dan hasilnya sangat marvellous...sebelum ini, saya mempunyai masalah whitehead yang agak ketara di hidung dan dagu, dan juga tone kulit yang tidak sekata.

Sejak menggunakan produk skincare Marykay, perubahan pada kulit wajah amat ketara di mana ia lebih sekata dan masalah whitehead semakin berkurangan.

Saya juga telah mencuba makeup Marykay. Produk skincare Marykay menjadikan makeup saya semakin menyerlah. Foundation Marykay membuatkan kulit sy licin dan teksturnya yang amat ringan membuatkan kita seakan tidak berasa memakainya...


Skincare botanical set - cleanser, mask, freshener, moisturizer


Medium Coverage Foundation yang membuatkan kulit wajah menjadi licin



Mineral Powder Foundation yang menjadikan wajah menjadi gebu


Lip Mask -menyingkirkan sel mati pada bibir dan mengembalikan semula warna asal bibir

Lip Balm - melembap dan menyegarkan bibir

Makeup compact yang elegan - memuatkan blush dan eye shadow


Eyeliner sangat mudah dipakai


Lipstick yang tahan lama di bibir anda

tadaa....alya jugak yang ditayangnya ...ini wajah orang nak berbuka puasa..takdela bermakeup bagai...


Anda boleh lihat sendiri produk Marykay dengan melayari web site
www.marykay.com.my

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin