Pages

Thursday, January 8, 2009

Cameron

Balik dari Penang tu, aku cakap kat abang...nak terus balikke, jomla bercuti lagi...dia senyum jek...haha lehla gi Cameron, coz dia tak penah gi...aku dah 6 kali kot g...samjek Cameron tu dari aku kecik sampai beso ni

Pastu kitorang senyap2 jek tak cakap kat bebudak ni, saje kasik surprise...semua tido masa exit tol sampai la kat atas cameron tu... sedar2 jek dah terpampang strawbeery kat tepi2 jalan tu...kakak pun ckap ni kat cameron kah?hahaha kitorang pun terbahak2 la ketawa...so kitorang tido la kat Hotel Titiwangsa, main redah jek, coz otel glamer mmg melambungla harganya... ni pun dah RM200, family punya bilik...tido smlm jek

tengok tu alya pun pandai wat kecur ngan strawberry...haha aku mcm tau2 jek nak gi cameron, dah siap2 bawak sweater budak kecik ni...kekeke

nyum nyum...ingatkan nak petik sendiri strawberi ni, tp mahal la pulak...tak koser aku...

bapa byk strawberry's farm ntah kitorg gi...

sedapnya cecah coklat

cactus valley

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin