Pages

Wednesday, July 23, 2008

Demam

malam tadi, alya diserang demam panas sekali lagi...masa amik petang smlm kat umah makcik, dia dah ok badannyer, tup2 malam panas balik, sian betul, merengek jek, leh dikatakan menyusu sepanjang masa..tu jek cara nak wat dia senyap n tido...bangun pagi, aku ckp ngan hubby, nak kena bawak dia gi tangkal ni, ada satu tempat ni, dia bakar tawas if ada benda2 tersangkut kat baby..so aku pun ajak le my office mate, mkck dia rupanyer...bila mak ngah tu pegang alya, dia rasala ada biji kat blkg telinga alya, dia kata kecik jek benda tu, dia dah halau dah...masa mak ngah pegang biji tu, apalagi menangis la alya...mak ngah kata takpe aku dah halau dah benda tu...dia bagi air utk dimandi n minum..aku tanyala tawas tu utk apa...ooo dia kata kalau nak dia bakokan..nak la kan!...dia suh amik petang kang...so balik keje kang aku nak gi amik...nak gak tau apa yg duk kat anak aku ni...n one thing kalau dah teruk, bby akan berak kaler ijau...so watch out semua!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin