Pages

Wednesday, May 28, 2008

hAPPY 5 months my DeaR

gambo kat klinik
with is...my friend's son
tengokla alya dalam merengek kesakitan pun nak senyum...jadila macamtu
esoknyer sudah baikkk
mari bergembira with mak andak's spongebob

aku baru balik klinik...alya sudah smakin besar...timbang tdi..7.3 kg okla...last timbang masa 3 bln=6.6.. boleh la memandangkan dia semakin aktif...n kurang tido...masa inject pulak, dia cume bunyi eee..terus senyap...fuhhh lega tak sanggup tgk baby kena inject..sian sangat...n anak mama mesti la kuat..kan?masa 2 bln jek nangis kejap...3 bln lgsg tak berbunyi..cuma mata jek terbeliak..terperanjat kot...hheehe...ok sayang selamat membesar dengan sihat dan kuat...muaaahhh

malamnyer...alya sudah demam...demam paling teruk stkt ni..aku balik keje sampai 8 lebey mlm dia tido dalam dakapan jek...sambil merengek siannyer...tgh2 mlm aku rasa kpala nyer panas aku siap check..38.2 degrees...meleleh airmata tgk dia walaupun dia dah ti
do ngan nyenyaknyer...aku siap kejut dia bagi mkn ubat..tak sanggup tgk dia panas camtu...so esoknyer aku jaga dia separuh ari sebelum anto umah nanny dia

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin